התחדשות והכנות לשנה החדשה במחוזות מכבי שירותי בריאות

    עפר גדנקן No Comments on התחדשות והכנות לשנה החדשה במחוזות מכבי שירותי בריאות

    בכירי מכבי מחוז השרון נפגשו עם רבה של פתח תקווה; רופאות חדשות במכבי בני ברק; שיתוף פעולה עם עמותת 'שמעיה'; מתאמי קשרי קהילה חדשים באלעד

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת השנה החדשה, התקבלו ראשי הנהלת מחוז השרון של מכבי אצל הרב הראשי של פתח תקווה הרה"ג מיכה הלוי שליט"א.

    בפגישה השתתפו ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון, הגב' איריס מגידו מנהלת התפעול של המחוז, ד"ר משה בן ארצי המנהל הרפואי המרחבי, מנהל המרחב מר מיכאל אורן וסגניתו הגב' בת שבע שגב, מנהלת השיווק המחוזית הגב' נורית גבע, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר וחבר מועצת העיר ומתאם קשרי הקהילה ר' שמעון ברגמן.

    הרב הראשי פתח את המפגש וציין, שהוא עצמו חבר במכבי ואף התחסן השבוע במרכז הרפואי בעיר. הוא הוסיף והדגיש שחובה על כל אחד ללכת ולהתחסן מדין ונשמרתם מאד לנפשותיכם. הרב שמע מהנציגים על פעילותה הברוכה של מכבי, לעידוד הציבור להתחסן בהקדם והודה להם על פועלם המבורך.

    בהמשך הביקור ראש המחוז ד"ר אנג'לה עירוני עדכנה את הרב על התפתחות השירותים בעיר ועל המרכזים הרפואיים החדשים, שיפתחו בתקופה הקרובה ברחבי השכונות בפתח תקווה לרווחת תושבי העיר והאזור: מרכז גלובל ביכין סנטר – מרכז רפואי גדול המיועד להכיל מכוני טיפול גדולים במגוון רחב של תחומים. ביניהם מכוני שמיעה ודיבור חדשים, מכון פיזיותרפיה עם ציוד טכנולוגי וחדשני, מרכז בריאות האישה, מוקד חירום לרפואה דחופה ועוד מגוון שירותים מתקדמים, הכל תחת קורת גג אחת. מרכז רפואי חדש בשכונת נוף נחלים – מרכז קרסו, בנוסף למרכזים הרפואיים שקיימים כבר היום בשכונת הדר גנים. בנוסף, צפויה להיפתח גם מרפאת מכבי דנט חדשה ומתקדמת במרכז קרסו. המרפאה תכיל את מיטב המכשור והרופאים, על מנת להעניק למבוטחי מכבי את הטיפול הטוב ביותר.

    הרב הביע התעניינות במרכזים החדשים ובשירותים הרפואיים שיוצעו בהם ובסיום הביקור הוא בירך לקראת השנה החדשה את המשתתפים ואיחל להם שימשיכו לפעול למען בריאות הציבור מתוך שליחות ובחמלה מרובה.

     

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להרחיב את שירותיה ומצרפת לשורותיה שלוש רופאות נשים חדשות. הרופאות יעניקו שירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, זאת לצד צוות הרופאים המומחים שכבר פועלים ברחבי העיר ומספקים מענה רפואי שוטף לחברות מכבי. בתוך כך, מכבי ממשיכה את מבצע החיסונים ברחבי העיר גם לצעירים ומאפשרת קבלת חיסונים באופן נגיש וזמין לטובת המתחסנים.

    במקביל לפעילות השוטפת והמשך מבצע החיסונים הנרחב בקרב הצעירים, מכבי בבני ברק מצרפת לשורותיה שלוש רופאות נשים חדשות שמצטרפות לסגל הרופאים המומחים של מכבי בעיר – ד"ר רם וינר מאיה במרפאת קרית הרצוג, ד"ר וינקוב יאנה במרפאת ויז'ניץ, וד"ר ברנע לוי אפרת במרפאת הרב שך. שלושת הרופאות החלו את עבודתן במרפאות ברחבי העיר, וכבר מעניקות שירותי בריאות ורפואת נשים ברגישות ובמקצועיות.

    חברי מכבי בבני ברק מקבלים את מיטב שירותי הבריאות באמצעות המרכזים הרפואיים הפרוסים ברחבי העיר, וכן על ידי המרכז הרפואי הגדול שברחוב רבי עקיבא. כיום חברי מכבי יכולים לקבל את מכלול השירותים הרחב ביותר מבלי לצאת מהעיר, כאשר צוות המומחים מספק מענה מקצועי בכל תחומי הבריאות. חברי מכבי, המהווים כמחצית מתושבי העיר, מקבלים את סטנדרט השירות הגבוה ביותר המתאפשר הודות לפיתוח המתמיד של השירות והרחבתו.

    הרופאות החדשות של מכבי תאפשרנה זמינות גבוהה יותר של תורים, וכך כל חברות מכבי בעיר תוכלנה לקבל את הטיפול המיטבי בנגישות מרבית. במכבי מציינים כי הצטרפותן של הרופאות החדשות הינה בשורה משמעותית לתושבות העיר, המביאה עמה שדרוג ניכר של שירותי הבריאות והנגשתם בכל רחבי העיר.

    בתוך כך, במכבי ממשיכים את מבצע החיסונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וקוראים גם לצעירים מקבוצות היעד להגיע להתחסן. מתחם החיסונים של מכבי מאפשר קבלת חיסונים יעילה ונגישה, ויש לכך חשיבות מכרעת במאבק הלאומי בנגיף הקורונה. גל התחלואה הנוכחי מחייב את המשך שיתוף הפעולה של הציבור, על מנת למגרו ולמנוע את התגברות התחלואה. לכן, מכבי מעמידה אפשרות התחסנות מהירה ונגישה ומספקת את המידע הנדרש לציבור.

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מכבי מקדמת בברכה את שלוש הרופאות החדשות. הצטרפותן לצוות המומחים  של מכבי בבני ברק מהווה נדבך נוסף וחשוב במיוחד בפיתוח והרחבת השירותים בעיר. אין ספק שלתרומתן תהיה השפעה חיובית רחבה על כל שירותי בריאות האישה בעיר".

    מנהל רפואי במכבי מרחב בני ברק, ד"ר אור פרידמן: "מדובר בבשורה חשובה לתושבות בני ברק. אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת השירותים והוספת צוות מקצועי, המספקים את המענה המיטבי בתחומי הבריאות השונים".

    ראש מחוז המרכז ומנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות סיירו בעמותת 'שמעיה', המסייעת לאנשים עם מוגבלויות במגוון תחומים. שיתוף הפעולה הביא לשילוב בתפקידים שונים במכבי, אותם מלווה העמותה לאורך כל שלבי ההשמה.

    ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן, מנהל משאבי אנוש במכבי מר גדי שדה, מנהלת הכספים גב' תמר ארדנסטי, וגב' מיכל הורוביץ ממשאבי אנוש מטה מכבי, ערכו סיור מקיף בעמותת 'שמעיה' המסייעת לאנשים עם מוגבלויות בתחומים שונים. מטעם שמעיה השתתף סמנכ"ל העמותה ר' יהושע רייס ובכירי העמותה, שהציגו את נתוני ההשמה שהתאפשרו הודות לשיתוף הפעולה עם מכבי.

    בכירי העמותה סקרו את פעילותה בפני ראש המחוז ומנהל מרחב בני ברק. בנוסף, הוענקה תעודת הוקרה למר דניאל ברמן על תרומתו בשילוב תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות. במהלך הסיור הביעו בכירי מכבי במחוז המרכז את מחויבותם לקהילה, ובכלל זה לאנשים עם מוגבלויות. ראש המחוז הודה לבכירי העמותה על שיתוף הפעולה שהביא לשילובם של רבים במכבי כחלק מהצוות.

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן, שיתף את ראש המחוז בפעילות החשובה שמתפתחת כל העת על מנת לאפשר שילוב של אנשים נוספים עם מוגבלויות במערך השירות של מכבי. הוא ציין כי התעסוקה הנתמכת אותה מובילה עמותת 'שמעיה', מלווה את מושאי ההשמה לאורך כל התקופה במקצועיות וברגישות, וכך מתאפשר למכבי לשלב אנשים נוספים עם מוגבלויות בתפקידים שונים.

    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו רואים מחויבות עליונה בהשמה ופיתוח תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות. אנו במכבי, כארגון בריאות מוביל, מייחסים חשיבות רבה לפיתוח מיומנות תעסוקתיות ועשייה חברתית מהמעלה הראשונה. התרגשתי לראות את פעילותה של העמותה ואני מברך על שיתוף הפעולה שהביא אלינו עובדים מסורים ששולבו באמצעות מסגרת זו".

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: אני מודה לראשי עמותת 'שמעיה' על הסיור החשוב שמטרתו לקדם ולהעמיק את שיתוף הפעולה עם מכבי. אנו רואים בכך שליחות חשובה וחלק בלתי נפרד מהפעילות של מכבי למען הקהילה. אנו נמשיך גם בעתיד לקדם שיתופי פעולה בעלי חשיבות המביאים לשיפור איכות החיים, העלאת המיומנויות התעסוקתיות ושילוב מלא בשוק התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות".

    מתאמי קשרי קהילה חדשים הצטרפו למכבי שירותי בריאות באלעד על מנת להעניק שירותי בריאות מותאמים ומענה אישי בכל נושאי הבריאות בקהילה. מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "אנשי עשייה שיהיו חלק מהפעילות הבלתי פוסקת של מכבי בעיר".

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להרחיב את שירותיה ומצרפת שני מתאמי קשרי קהילה חדשים בעיר אלעד – ר' בנצי רז וגב' יטי גלזר, אנשי עשייה מוכרים באלעד, שמעתה יהיו חלק ממערך השירות המתקדם של מכבי בעיר. לשניהם רקע בפעילות והיכרות עמוקה עם הקהילה בעיר, והם יתנו מענה בכל תחומי הבריאות למען חברי מכבי.

    המתאמים החדשים באלעד מצטרפים לצוות של מכבי בעיר, הנותן מענה אנושי ומקצועי בנושאים מגוונים בתחום הבריאות. לצד מעטפת השירותים המתקדמת של מכבי באלעד, המוענקת באמצעות המרכזים הרפואיים וצוותי המומחים, פועלים בעיר מתאמי קשרי הקהילה במטרה להנגיש את השירותים ולהיות אוזן קשבת לצרכי הציבור. פעילותם היא צלע חיונית בפעילות של מכבי לקידום אורח חיים בריא, הנגשת שירותי בריאות והענקת טיפולים איכותיים ומקצועיים ביותר.

    ההיכרות העמוקה עם הצרכים המקומיים והיכולת לתת מענה מותאם לאוכלוסייה החרדית בעיר, מהווים חלק משמעותי מתפיסת השירות הכוללת שמקדמת מכבי. מתאמי קשרי הקהילה הם נדבך חשוב ומרכזי ביישום ההתאמה לקהילה, והם מאפשרים לחברי מכבי לקבל מענה מדויק ואישי המכיר היטב את אורח החיים הייחודי והרגישות הנובעת מכך. על מנת לענות על הצורך וההתאמה המרבית, צורפו מתאם ומתאמת כדי שכל אחד יוכל להיענות בהתאם לצרכיו בנוחות מרבית.

    ראש מחוז המרכז, מר דניאל ברמן: "מכבי רואה חשיבות רבה בפעילותם המבורכת של מתאמי קשרי הקהילה. המתאמים הינם חלק אינטגרלי מהעשייה של מכבי ותפיסת השירות שלה. הם נותנים מענה מדויק, קשוב ומסור, המהווה כתובת לחברי מכבי".

    מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, ר' מרדכי שחורי: "אנו מברכים את מתאמי קשרי הקהילה החדשים, ר' בנצי רז וגב' יטי גלזר, על הצטרפותם לצוות מכבי בעיר אלעד. מדובר באנשי עשייה שיהיו חלק בלתי נפרד מהפעילות הבלתי פוסקת של מכבי בעיר, ואני בטוח שהם יהוו ברכה לחברי מכבי עם אוזן קשבת, מענה מסור ומקצועי והתאמה מרבית לאורח החיים. מתאמי קשרי הקהילה של מכבי פועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה, המביאה עמה הירתמות מלאה לעיסוק בצרכי ציבור באופן מעורר השראה".

     

     

     



    0 תגובות